Forum DBZ Hentai z polskimi napisami Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Dzieki dziewczyny .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DBZ Hentai z polskimi napisami Strona Gwna -> DBZHENTAI.YOYO.PL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 767
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 7:13, 05 Kwi 2014    Temat postu: Dzieki dziewczyny .

Dziś mój trzeci dzień, waga 78,700 czyli kolejny kilogram mniej
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam tak po Clotrimazolum takie potworne pieczenie ale tylko 2 dni aplikacji a potem juz spoko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, ja moge pochwalic sie ze wreszcie znalazlam super kosmetyczke!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ponadto:
Postanowiłam sobie do tej magicznej 40-tki z sobą poradzić. jak sobie życzysz to podam namiary w wawie na dobrego masażystę Witam was moje drogie dziewczyny i trzymam mocno kciuki za was i za siebie sama. jak bralam je pierwszy raz to mialam problemy ale teraz normalnie je wkladam , najpierw smaruje mascia a dokaldnie clotrimazolum i wkladam ta wieksza czescia! zatem przysiega niewazna,. [link widoczny dla zalogowanych]
A tak wogóle to fajnie byłoby się spotkać w klinice...więc kto wie.... Jak usta Ci nie przypadną do gustu to nie będziesz na nie skazana do końca swych dni,a jedynie na jakiś czas. Źle mnie zrozumiałeś/aś. Ryszard Rynkowski Wypijmy za błędy [link widoczny dla zalogowanych] Ja polecam psychologa Bo to zalatuje syndromem miłości neurotycznej (bezustannym poszukiwaniem miłości idealnej i iluzorycznej w gruncie rzeczy) To jest etap przez który zdarza się przebrnąć niejednej siedemnastolatce i jeśli tyle właśnie liczysz wiosen to nie jest źle Ale jeśli masz już na karku dwie dychy to rzecz kwalifikuje się do działu patologia miłości Buziaki ale nie ma co tego porownywac do przyjazni z rodzinnego miasta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...

wymień swoje wady - ja nie mam wad - każdy ma jakieś wady - ja jestem wyjątkiem - gafa (wady lekkie, tj.
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę , że nie miałaś owulacji tak wynika z testu . lecz kiedy zaczęłam dojrzewac najpierw zrobiła sie z nich okropna szopa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

treci dzien zaczety jestem po sniadaniu ,mammega zakwasy ale pojde zaraz pobiegac.... [link widoczny dla zalogowanych] Witam!
2,5 roku temu postanowilam za namowa rodzicow cos z tym zrobic, gdyz bardzo mialam skrzywiony kregoslup, nie mialam wciecie w tali po lewej stronie (mialam lewa krotsza noge), oraz mialam rozne linie posladkow, gdyz mialam skrzywiona przez to miednice. Przykro mi, ze dotknela ja choroba, zycze zdrowia, ale niech ona juz nie wypowiada sie publicznie :/ po dzien dizesiejszy mam ze jak siedze zbyt dlugo z noga w dół lub zbyt dlugo chodze noga orpócz ładnych fioletowych kolorków nabiera opuchlizny.. To troszkę się uspokoiliście, bo to było jakoś tak przed dniami płodnymi, ale żeby być pewnym chyba najlepiej poczekać do okresu.? podnosze i ponownie zadaje pytanie [link widoczny dla zalogowanych]
a jeśli o mnie chodzi to również uwielbiam plecaki, szczególnie mój stary dobry 6letni Natalex, I powodzenia we wszelkich zmaganiach! Jesli ewentualne korzysci przezwazaja nad skutkami ubocznymi to zdanie organizacji dietetycznych czy lekarskich powinno byc nieco inne. Nie ma normalnych.... Po miesiacu jest luz... To są ludzie, którzy mogą dopomóc zobaczyć jasno całą Twoją sytuację. I chyba tylko do 3 lat można je uzyskać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przez jaki czas miałyscie je przyjmowac???
[link widoczny dla zalogowanych]
Mało tego - nadąsana mina fryzjerki od samego wejścia sprawiła, że odechciało mi się tam chodzić. smoktunowicz (jak byla jeszcze zona prawnika smoktunowicza) byla swiadkowa na slubie rusin i lisa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chociaż już się nakręciłam [link widoczny dla zalogowanych] A ja pochłaniam coraz to większe ilości wody i bardzo rzadko chodzę do łazienki.
i nas tu podpuszczasz sprytnie...he???? Leki sprzedawane bez recepty, mimo że w dawkach zalecanych przez lekarzy są bezpieczne, mogą być przyczyną groźnych komplikacji, a nawet zgonu. podejrzewam ze jakies przepisy nowe weszły w zycie ,po ostaniej aferze zwiazanej z meizitang , allegro czasowo zezwoliło na sprzedaż lidy i tylko lidy do poki cała sprawa sie nie wyjasni podejrzewam ,że chodzi to o konkurencje jaką Lida stwarza dla meridia ,ktora w aptece kosztuje ok.400 zł a ma duzo słabsze działanie niz Lida ale jest jedynym srodkiem na naszym rynku na otyłość ,tak samo było z mazindolem ,był tani i skuteczny owszem miał swoich przeciwników o i zwolenników proszę Pani mnóstwo osób bierze Lide i nic im nie jest a poniewaz srodek prawdopodobie zawiera sibutraminę ,ktora w Polsce jest dozwolona ale na recepte ,stąd cały problem . 1 - nie mam się w co ubierać, moje ciuchy nawet sprzed kilku lat są za duże !!! Jola [link widoczny dla zalogowanych]
Oszustwo bo chce miec dziecko i jednoczesnie chce miec pieniadze na jego utrzymanie? Kobita dobrze pisze. boję się że cała ta sytuacja - ja się bardzo stresuję w takich chwilach - spowoduje potrzebę wyładowania emocji. Myślę, żeby zainwestować w dobre kosmetyki i poprosić o pomoc koleżankę, która dobrze mnie zna i wie w jakim makijażu będę się dobrze czuła. Spróbuje myśleć pozytywnie, bo to połowa sukcesu ale też spróbuje podejść na spokojnie, na luzie. pozdrawiam. Ja chyba ust sobie nigdy nie powiększę i to ze względu na krótkotrwały efekt i wysokie koszty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w związku z mniejszą kasą w pup będą przede wszystkim brać pod uwagę tych co później zostawią ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]

Na forum symptome.ch,gdzie jestem aktywnym czlonkiem (wszyscy czlonkowie sa zarejestrowani) nie opisal nikt uszkodzenia zdrowia poprzez lewatywy.
[link widoczny dla zalogowanych]
ISTNA SLONINKA WIEPRZOWINKA!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uprałam ten nieszczęsny dywan, a panowie nasypali na niego piasek... [link widoczny dla zalogowanych] Ja nie ma weny na gotowanie, dziś głowa mnie boli.
Była rewelacyjna. Dzięki za konstruktywne rady. Moje zdanie jest takie ze bezsprzecznie otylosc czy chocby potem przeszłam na 1000 kcal i nadal chudłam wiec chyba jednak nie do końca co niektórzy tutaj mają racje... Chciałam pójść dzisiaj z mężem na cmentarz! [link widoczny dla zalogowanych]
Bartka od razu stawały się proste kiedy to mija ? Z tanszych sklepow, to (prznajmniej ja) jestem zadowolona z reserved. o nikim innym nie mówi się tutaj Niech mi ktoś doda otuchy!!! Ostatni znika perkusista. Wystapil rownolegle z bolem piersi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DBZ Hentai z polskimi napisami Strona Gwna -> DBZHENTAI.YOYO.PL Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin