Forum DBZ Hentai z polskimi napisami Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Powiem jeszcze tyle, ze ciesze sie ze sa obrazajace niedowia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DBZ Hentai z polskimi napisami Strona G│ˇwna -> DBZHENTAI.YOYO.PL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 767
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 1:31, 09 Kwi 2014    Temat postu: Powiem jeszcze tyle, ze ciesze sie ze sa obrazajace niedowia

Ja bym do tego do┼╝ucila jeszcze TiGi:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycie jest krotkie i fajne i nie nalezy go marnowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam problem z paznokciem a raczej z mieskiem dzikim tym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wklejam ceny, sa to ceny z miejsca gdzie ja robi┼éam, ale ceny w claej Polsce my┼Ťle, ze nie odbiegaj─ů znacznie od siebie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podano mi nawet numer atestu. [link widoczny dla zalogowanych] Na koniec powiem Wam wszystkim, kt├│rzy macie podobne problemy, ┼╝e nie zwlekajcie z takimi przypadkami, bo im szybciej tym lepiej By─ç mo┼╝e dlatego teraz nie czuj─Ö b├│lu, bo nie by┼éo jeszcze a┼╝ tak ┼║le (p├│┼║no) z tym paluchem no ale ja my┼Ťla┼éam, ┼╝e jest z nim bardzo ┼║le, cho─ç tylko miesi─ůc z nim chodzi┼éam.
nie lapia Cie kurcze ┼éydek? cewnik pu┼Ťci┼é i nic wi─Öcej. Czy osoba w cie┼╝kiej depresji idzie do psychiatry? wyci─Öci─Ö gruczou tarczycy absolutnie nie powoduje, ┼╝e facet przestaje nim byc! mysza - na wszystko jest metoda - trzeba tylko znale┼║─ç swoj─ů, mnie si─Ö uda┼éo w taki spos├│b, ┼╝e z wroga zrobi┼éem sprzymierze┼äca. [link widoczny dla zalogowanych]
Potem jeszcze w dniu wizyty upewni┼éam telefonicznie co do rezerwacji i wszystko by┼éo ok. Ale jestem szcz─Ö┼Ťliwy!!! Czy zamiast tej wo┼éowiny mo┼╝na zje┼Ť─ç pier┼Ť z kurczaka? Prblem mam niestety z fryzur─ů- znacie kogos kto robi jakies fajne upi─Öcia? Lubie ciasta, torty wszama─ç, s─ů pyszne. U┼╝ywam teraz kerastase i naprawde jestem zadowolona (hahaha) Jakie imiona si─Ö podobaj─ů takie dajemy na imi─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ktoras z was powiekszala usta w krakowie?
[link widoczny dla zalogowanych]
rejczel----> Oczywiscie ┼╝e s─ů!
[link widoczny dla zalogowanych]
I tez bezposrednio przez neta, bez zadnych kurna agencji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-zobacz jakiego pi─Öknego syna urodzi┼éa┼Ť.

By┼éam u nich w domu, we wszystkim jej pomaga┼é, robi┼é kaw─Ö dla go┼Ťci i tp. [link widoczny dla zalogowanych] Witam
NIE MA TAKIEGO W KRAKOWIE !!!! da┼é 3 tyg. Regine Wiec pewnie dlatego czujesz sie slaba ale jesli sie pojawil slodki posmak to znaczy ze zaczelas palic swoj tluszcz Gratulacje! 500 z┼é, jak nie ma mozliwo┼Ťci przyj─ů─ç takiej liczby pacjentek i doskonale o tym wie. cieszysz sie ze mi nick ukradlas! [link widoczny dla zalogowanych]
czuje sie ok duzo pije wr├│─ç mn├│stwo pije moje nerki chyba s─ů szczesliwe tylko mam taka ciezka g┼éowe ale to z powodu dzisiejszej nocy ciekawe jak bedzie dzis ,ale jak zobaczy┼éam ze waga spada dosta┼éam skrzyde┼é i nie smiejscie sie chodz─Ö oglada─ç sie w lustrze Wielkie jak d┼éo┼ä i ochydne jak nie wiem co Jestem przera┼╝ona bo od dziecka mam arachnofobie Podziwiam dziewczyny, kt├│re pisz─ů, ┼╝e szykuj─ů si─Ö godz. A U┼╗YWAM PIANKI I LAKIERY i oczywi┼Ťcie odrzywki po umyciu bo ich nie ro┼╝czes─Ö... pozdrawiam Hej. Z daleka wygl─ůda jak blady siniak. BLOND a nie BL─äD !!!
Przy dalszym po┼Ťcie, a wi─Öc trwaj─ůcym d┼éu┼╝ej ni┼╝ owe trzy dni, dochodzi do stanu, w kt├│rym organizm, by utrzyma─ç si─Ö przy ┼╝yciu musi zacz─ů─ç rozk┼éada─ç w┼éasne sk┼éadniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Straszne!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
rzodkiewki
A szukanie nie boli.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co za fryzjerki tu pisza? Szukasz pracy w domu?
no to co z tym piwem, kiedy proponujecie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
S─ů ostrzy w s...i natarczywi, czasami ma┼éo delikatni....
dziewczyny nie r├│bcie tego bo to jest ochydne ochydnie wyglada i w dodatku na pewno boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja robilam juz kilka razy.W pewnym okresie byla to taka metoda awaryjna kiedy nie moglam robic glodowek.Bylam wtedy za granica i nie bylo mowy zeby pozwolono mi na niejedzenie. [link widoczny dla zalogowanych] teraz mineło 14 dni od tego 2giego okresu i czy to mozliwe że mam dni płodne?
To współczuję [link widoczny dla zalogowanych] ,51219,2158368.html proponowal bym wykonanie zdjecia RTG oraz konsultacje ze specjalista,a co najmniej z fizykoterapeuta oni tez sie znaja na zdjeciachRTG groszek_a, gratuluje stanu zareczynowego! I dwa dni nie można pić herbaty, kawy, soków z warzyw i owoców i niczego, co ma barwniki. [link widoczny dla zalogowanych]
wczoraj czu┼éam sie jak narkoman ktory czeka na dawke narkotyku hej. nie ma si─Ö co ┼éudzi─ç, kremy nie dzia┼é─ůj─ů, dlatego lepiej sobie poczyta─ç na temat metody frakcyjnej [link widoczny dla zalogowanych] k-med-agnieszka-tomala.html Bo to wszystko zalezy jak Ci ten zel wstrzykneli. Studz─Ö. Tzn. A widzieliscie jak Kukulska reklamuje wode mineralna na TVN?
domyslam sie ze to jakby normale..
dodam ze mam juz 20 lat.
[link widoczny dla zalogowanych] cjalny_ids_1232_1
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(...) nie ma powod├│w, dla kt├│rego mia┼éby┼Ť odmawia─ç sobie porannej kawy z kofein─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mowiac szczerze to chyba czuje sie tutaj nie najlepiej....moze dlatego ze nie znam jezyka, a jego nauka idzie mi opornie, tym bardziej ze nie mam motywacji, bo w pracy bez problemu dogaduje sie po angielsku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie chce czeka─ç na to a┼╝ mi zejd─ů bo to b─Ödzie du┼╝o czasu..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ile ty masz dziewczyno wzrostu? [link widoczny dla zalogowanych] a co do innych zrudel tego to wykluczylismy z dziewczyna wszystkie.
jest piosenka spiewana przez kobiet─Ö, wolna, nastrojowa, kt├│ra w roku 2001 na wakacjach prze┼╝ywa┼éa 2 m┼éodo┼Ťc. A ma zameldowan─ů firm─Ö? MOJE Z─äBKI S─ä JAK PERE┼üKI-W KA┼╗DYM PO DWIE DZIURKI Poza tym swoim wygl─ůdem, wygl─ůdem salonu i komunikatywno┼Ťci─ů sprawi┼éa, ┼╝e nie mia┼éam w─ůtpliwo┼Ťci, ┼╝e to co wymy┼Ťli, b─Ödzie OK. Hejka ! [link widoczny dla zalogowanych]
ju┼╝ kogo┼Ť znalaz┼éa┼Ť, mam nadziej─Ö, ┼╝e cz┼éowiek si─Ö ocknie... boje si─Ö ze jak zrobie farb─ů z rozja┼Ťniaczem to z rudych si─Ö zrobi marchewka... (podcinanie to koszt ok. Pozdrawiam i powodzenia Chce studiowac we Wloszech. Faktycznie to dziwne. byl caly czarny z dyzm brzuchem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam tak samo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zrobiłam sobie już drugi raz fotoodmładzanie w Krakowie, w Dermique.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DBZ Hentai z polskimi napisami Strona G│ˇwna -> DBZHENTAI.YOYO.PL Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin